24 Mayıs 2014 Cumartesi

SEDATIMIN DOĞUM GÜNÜ HAZIRLIKLARI-3
Angry Birds'lü Butik Yaş Pasta
      
       Butik pasta mı? Kim? Ben mi? Aslında aklımda butik pasta yapmak hiç yoktu. Zaten şimdiye kadar da hiç yapmadım.Yapmayı da hiç düşünmedim. Taa ki butik kurabiye modellerine bakarken oğlumun Angry Birds'lü bir pastayı gördüğü o ana kadar tabii. Bu çocuklar insana kendini aşma şevki veriyor doğrusu. Aslında hep yaptığım tariflerden biriyle normal bir pasta yapıp üstüne mumları konduracak olan ben kolları sıvadım butik pasta yapıcam diye. 

                                                
          Ne kelepçeli kalıbım ne de pasta kesme bıçağım var. Düşündüm ve pandispanyamı üç ayrı parça olarak pişirmeye karar verdim. Fena da olmadı.            

        Pastamın ilk katına çilek koydum. resmi bulanık çekmişim ama fikir verir diye koydum.


         İkinci kata ise muz ve damla çikolata koydum ama tabii ki resmini çekmeyi unutmusum. tam en üstün kremasını koyarken hatırlayıp bi yan görünüş çekiverdim.


        Bu da pastamın bitmiş hali. Tarifini pazartesi paylaşıcam inşallah...



      Pastanın kaplamasını ve süslemelerini oğlumla birlikte yaptık. çok sevdi bu işi. Yakında pastacı olursa şaşırmam doğrusu...İşte pastanın süslenmiş son hali:




        Gördüğünüz gibi pastam da tıpkı kurabiyelerim gibi yamru yumru oldu. Şeker hamurunu ince açmışım. Pastanın üstüne yerleştirirken patladı. Şeker hamurunu kaldırıp atmaya kıyamadım, zaten başka mavi rengim de yoktu.Patlak yerlerini desenlerle kamufle ettim. Yalnız bu pastanın üstüne sanırım mum koyamıycaz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız ve sorularınız benim için önemli :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...