23 Mayıs 2014 Cuma

SEDAT'IMIN DOĞUM GÜNÜ HAZIRLIKLARI-2
Nefis Muffinler
        Aslında Sedat'ın doğum gününü pazar günü dışarıda, geniş aile, kahvaltı sonrası piknik havasında kutlamayı planlıyordum ama maalesef ki eşimin Pazar günü mesaisi olacağı için Cumartesi akşamı evde yapmaya karar kıldık. Tabi ben hazırlıklara devam ediyorum. Evde olunca olayın bir de süsleme boyutu çıkıyor ortaya, artık bu saatten sonra ne kadar yapabilirsem...

        Şık kurabiyelerimiz hazır. Yanına bir de oğlumun çok sevdiği muffinlerden yapıyım dedim. Tarifi birbuçuk ölçek uygulayarak hem kakaolu hem tarçınlı-zencefilli hazırladım. Her ikisinin içine de üzüm koydum. Pişirmeden önce kakaolunun üstüne ceviz, zencefilli-tarçınlının üstüne damla çikolata serptim. 


        Muffinleri silikon kalıpların içine  kağıt muffin kapsüllerini yerleştirerek pişirmeyi seviyorum. Bu kalıplarım Tantitoni'den. Evim.netten kampanyalı olarak aldım. Renklerine bayılıyorum. Aşağıda onlarla birlikte aldığım truffle kapsülleri ve de muffin kapsülleri birlikte bir renk cümbüşü halindeler :))




       Tarifini doğum günü telaşını atlattıktan sonra yayınlayacağım inşallah...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız ve sorularınız benim için önemli :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...