8 Mayıs 2014 Perşembe

DOĞUMDAN ÖNCE HAZIRLADIĞIM İKRAMLIKLAR

     Oldum olası misafirlerime hazır şeylerle ikramda bulunmayı sevmem. İşte bu yüzden ne yaptım ettim doğuma 2-3 gün kala kolay bayatlayıp bozulmayacak ikramlıklar hazırladım. Böylece hem hastaneye hem de doğumun hemen sonrasında eve gelecek ziyaretçilerimize ne ikram ederim derdini ortadan kaldırdım :))
   

gül kurabiye
gül ve kokostar kurabiye
   

    En gözde ikramlıklarım gül ve kokostar kurabiye. hmmm nefis görünüyorlar değil mi? aslında kokostar kurabiyenin üstüne çikolata sosuyla desen yapılıyor ama ben daha önce yapıp sevmedim. Bu yüzden çikolata sosunu yapmadım. Tarifleri için buraya ve buraya tık tık.



top cezerye



 Bunlar ise benim sıkça yaptığım ve de çok sevdiğim top cezeryelerim. Doğumdan tam da bir gün önce yapılmış bulunuyorlar. Kakaolusuda harika oluyor ama ben bu sefer sade yaptım. Tarifi için buraya tık tık.






puf poğaça
     Yandaki poçalarım ise her zaman kusursuz bir şekilde yumuşacık olan puf poça. Ben bu tarifi hazırlayıp oğlum için buzluğa atıyorum. beslenmede hamur işi günü olunca buzluktan çıkarıp beslenmesine koyuyorum.Yarım saatte çözülüyor ve yenicek kıvama geliyor. Aynı şekilde misafirlerime de çıkarıp teflon veya seramik tavada ısıtıyorum. Tazesinden farkı olmuyor.Tabii ki bu poğaçalar da buzluktaki yerini aldı.Tarifi için buraya tık tık puf poğaça tarifi
elmalı tart

     Çok sevdiğim elmalı tartımı doğumdan sonra kurabiyelerim bitince ikramlık olarak hazırladım. Tabii ki nefisti  :)) . Doğum öncesi hazırlamadım ama sonuçta doğum sonrası aynı amaç için yaptım.Tarifi için buraya tık tık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız ve sorularınız benim için önemli :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...