9 Mayıs 2014 Cuma

 Bebek Poposu İçin Pamuk Hazırlama
     
      Ben oldum olası bebek cildine ıslak mendil kullanmaya karşıyım. Ne kadar ph'ını ayarlasalar da, alkolsuz ve antialerjenik deseler de bu ıslak mendiller bana itici geliyor doğrusu. Biz ıslak mendilleri bebeğin kustuğu yerleri temizlemek için, ilk müdahale malzemesi olarak kullanıyoruz.
     Doğum çantası hazırlıklarında da bahsetmiştim, bebeğimin poposunu temizlemek için pamukları kesip ıslatarak ve de kilitli poşete koyarak hazır bulunduruyorum.
     Aslında burada paylaşmayı hiç düşünmemiştim. Sonra bir arkadaşım bebeğinin poposunu makyaj pamuğuyla sildiğini söyleyince ona benim nasıl yaptığımı anlattım. Neden blogumda da paylaşmayayım ki diye düşünerek buraya yazmaya karar verdim. Şimdi resimleri ile nasıl hazırladığımı anlatacağım. Belki böylece birilerine faydam dokunur. 

    1.) Bize lazım olan sadece iyi kesen bir makas, bir paket pamuk,kaynatılıp soğutulmuş su, ve de ıslattığımız pamukları koymak için kilitli poşet...


      2.)Önce pamuğu ortasından dikine ikiye bölecek şekilde kesiyorum.


       3.)Elde ettiğim  uzunlamasına iki parçayı üst üste koyarak kare şeklinde parçalar kesiyorum. Tüm paketi bu şekilde keserek kesme işlemini bitiriyorum.


        4.)Kestiğim pamuklardan avucuma sığdırabilecek kadarını alıp lavaboda kaynatıp soğuttuğum suyla ıslatıyorum.İyice sıkarak suyunun fazlasını akıtıyorum. Burası önemli, çünkü eğer çok ıslak bırakırsanız bebeğinizin poposu pişik olabilir
.

            5.)Islatarak hazırladıklarımı kilitli poşete koyuyorum. Böylece bir yere giderken çantaya gönül rahatlığıyla koyuyorum. Kullanırken yukarıdaki resimde görüldüğü gibi ince katlar halinde ayrılıyor. Islak mendile kıyasla hem daha ekonomik, hem daha sağlıklı...
         

1 yorum:

yorumlarınız ve sorularınız benim için önemli :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...