23 Aralık 2014 Salı

KUTUP YILDIZI ETKİNLİĞİ





         Şimdi sizinle parti süsü, yılbaşı süslemeleri, doğum günleri için de kullanabileceğimiz bir etkinliği paylaşacağım.
Oğlum Sedat Eymen 2. sınıf öğrencisi. Bu aralar yönleri (kuzey-güney-doğu-batı) öğreniyorlar. Öğretmenimiz evde yön şeması (kutup yıldızı) yapmalarını istemiş. Tabi en beğendiğini sınıfa asacağını söylemiş.
Sedat okuldan geldiğinde heyecanla bahsetti ve üç boyutlu yapmak istediğini söyledi.
Hemen netten biraz araştırdım. Aslında aklıma gelen origami tekniğiyle bir şeyler olabileceğiydi. Ama ben bunu buldum ve de çok beğendim. Üstelik de videolu anlatımı da vardı.
Aslında farklı bir malzeme kullanılmıştı ama ben fon kağıdıyla yaptım. 
Sonuç: kutup yıldızımız şimdi sınıfta asılı... :))




















Okula yaptıktan sonra oğlum bu kutup yıldızlarından tekrar yapmak istedi.  Ben de odasına süs yaptım...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız ve sorularınız benim için önemli :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...