19 Aralık 2014 Cuma

KIZ KARDEŞİM HANİFENİN NEFİS MUZLU MUFFİNLERİ
       
        Hanife daha yeni evli,çiçeği burnunda.Hepi topu 3,5 aylık evliler, Fakat daha şimdiden eşinden mutfakta tam not almış durumda. Çalışan bir kadın olduğu halde üşenmeden eşine muffinler de yaparmış benim maharetli kardeşim. Muffinlerinden çalıştığı yere de götürüp yaptığı lezzetleri de paylaşırmış. Madem bu kadar paylaşımcıyız, neden bloğumda da olmasın ki değil mi ama...
        Bu tarifle yumuşacık ve lezzetli muffinler yapmanız garanti. Lafı daha fazla uzatmadan tarifi paylaşıyorum.

 Malzemeler:
2 yumurta
2 çay bardağı toz şeker
1 çay bardağı sıvı yağ
1 çay bardağı süt
2 adet olgun muz
1/2 çay kaşığı tarçın
1 paket kabartma tozu
1 fincan damla çikolata
aldığı kadar un
Yapılışı:
Şeker ve yumurtayı iyice çırpalım.
Ezilmiş muz, sıvı yağ ve sütü ekleyip karıştırmaya devam edelim. 
Tarçın kabartma tozu ve unu da ekleyerek karıştıralım. 
En son damla çikolatayı da ekleyerek kek hamurunu muffin kalıplarına dökelim.
Önceden ısıtılmış 180 derece fırında pişirelim.



bu yazım ilginizi çektiyse buraya da bakın derim :))

2 yorum:

  1. enfes görünüyor. kız kardeşinizin ellerine sağlık. muffinleriniz kadar muffinlerin kaplarıda çok şeker olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim adına teşekkür ederim. muffin kapları hakkında ben de aynı şeyi düşünüyorum. :))

      Sil

yorumlarınız ve sorularınız benim için önemli :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...