6 Mayıs 2014 Salı

PEMBE KREASYON'DAN BLOGUNU SÖYLE PAYLAŞALIM

     Blog dünyasıyla bundan 8 sene önce ilk çocuğuma hamileyken ve doğum hazırlıkları yaparken tanıştım. Doğum çantamı hazırlarken bu konudaki bloglardan çok faydalandım. İşte tee o zaman blog yazmaya karar verdim. Hep bir gün blog yazmaya başlayacağımı biliyordum ama kısmet bu zamanaymış. Köprünün altından çook sular aktı. Ben üçüncü çocuğumu da doğurdum ve ne tesadüftür ki ilk blog paylaşımım doğum hazırlıkları üzerine yazdığım yazım oldu. Artık hayata dair her şey, el emeklerim, yaratıcılığımı kullandığım her şey, çocuklu hayat üzerine yazılar paylaşmayı planlıyorum. Blogum bir konuya spesifik bir blog olmayacak. Her telden birşeyler paylaşacağım Allah'ın izniyle...
       Blog dünyasında gezinirken gördüm ve hemen paylaşmak istedim. Benim gibi yeni bloggerlara faydası olabilir. Blog paylaşım etkinliği...
      GELİN BİR OLALIM.
     http://scldrn.blogspot.com.tr/2014/05/blogunu-soyle-kesfedelim.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız ve sorularınız benim için önemli :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...