1 Mayıs 2014 Perşembe

BEBEK ŞEKERİ VE HATIRALIKLARIM
hoş geldin bebek



     Bebek şekerleri bebeklerin tatlı dünyasını yansıtan şirin şeyler bence. Üstelik ziyarete gelenlerin de çok hoşuna gidiyor. Hele el emeğiyse daha bir değerli oluyorlar bana göre. İşte böyle düşündüğüm için bebek şekerlerimi kendim yapıyorum. 
    ilk çocuğumda doğum, beklenen tarihten 20 gün öncesinde olunca böyle bir hazırlık yapamamıştım. Hazır çikolata ile idare ettik. İkinci doğumumdan önce İstanbul'a annemleri görmeye gittiğimde Eminönü'den bebek şekeri alış-verişini yapıp Ankara'ya döndüğümde bir nefeste bebek şekerlerimi hazırlamıştım. Çok da beğenildiler. Bebek şekeri dediğime bakmayın aslında şekerleri yoktu, lavantalıydılar. Sepetini satın almayıp evdeki sepetlerimden birini pembe kurdeleyle süsleyerek hazırlamıştım. 




Şimdilerde ise bebek şekeri koymak için kullandığım bu sevimli sepet ilaç kutusu olarak hizmet veriyor.


    Üçüncüde ise artık bu son diyerek biraz abarttım üç farklı bebek şekeri hazırladım. ''Aklımda kalmasın, yapamadım demiyim.''dedim. :))  Şeker  malzemelerini internetten aldım maalesef ki. Çünkü İstanbul'a gittim ama Eminönü'ye gidemedim. Aslına bakarsanız bu sefer bebek şekeri hazırlamayı planlamamıştım. Taa ki eşim ''Zeyneb'e bebek şekeri yapmıştın, buna da (son ana kadar isim konusunda kararsızdık)  hazırlamıycak mısın?'' diyene kadar.Ben bu gazla bir başladım, işte sonuç bu:




                                     




      bu yazımı beğendiyseniz bir de buna bakın bebek anı defterlerimiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız ve sorularınız benim için önemli :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...