17 Ağustos 2014 Pazar

BEBEK BATTANİYESİ

         Kardeşim Murat 3 ay sonra baba oluyor. E tabi ben de ilk kez hala oluyorum. Üstelik yeğen kız :))  
Oldum olası kız çocuğunun her şeyi daha bir şirin daha bir güzel gelir bana. Hiç unutmuyorum ilk bebeğime hamileyken Murat bizi ziyarete gelmişti ve bir gün Kızılay'a alış-verişe çıkmıştık. Bebek için girdiğimiz her mağazada ben direk kız kıyafetlerine bakıyordum. Murat durdu durdu sonunda bombayı patlattı. ''Abla  yeğenim erkek olmayacak mıydı??Yanlış mı hatırlıyorum??'' puhahaha!!!
         İşte şimdi bu olayın üstünden tam sekiz sene geçmişken kardeşim de bebek sahibi oluyor. E hala  olarak kolları sıvadım tabii.Yeğenime şirin mi şirin pembe mi pembe bir bebek battaniyesi örüyorum hevesle. Şimdi sizi bu battaniyenin görselleri ile baş başa bırakıp ben kaçıyorum. Öpüldünüz... 





 


      Aslında daha tamamlamadım ama paylaşmadan da duramadım. Bitirince iç kısmını fuşya rengi kumaşla astarlayacağım. Pembiş, miniş, tontirik bir şey olacak. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız ve sorularınız benim için önemli :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...