15 Temmuz 2014 Salı

BİZİM EVİN HALLERİ 2


     Bu güzel mi güzel seramik kaplı bıçağı Yunus Market'te görüp aldım. Aslında ihtiyacım yoktu ama rengine ve üstündeki kırmızı gül desenlerine hürmeten aldım. Umarım işe yarar bir şeydir.
*************************************

       Kırmızı pullu alabalığı ilk kez bir yaz tatilinde yaylada görüştüm. Köyün balık tutmayı bilen ve seven erkekleri  hemen yaylamızın yanından akan dereden tutuyorlardı bu alabalıkları. Çiflik alabalıkları kadar iri olmuyorlar haliyle ama daha lezzetli ve doğal oldukları garanti :))
        Bu kırmızı pullu alabalıkları Fatoşumun eşi Önder tutup  getirdi sağolsun. Son zamanlarda ciddi ciddi balıkçılığa merak salan Önder ve bir kaç arkadaşı hafta sonu Bolu'ya giderek ordaki göllerden adamakıllı balık tutmuşlar. Bunlar da bize ayırdıkları.
 *************************************



       Bu güzel keçe işlerini  Keçiören Belediyesi'nin iftar alanındaki minik fuardan oğlumla kızım seçti ben aldım.Ekmek sepetine hemen orada Sedat, Zeyneb ve Selim yazdırdık. Şimdilik Sedat'ın oyuncağı olarak kullanılıyor. Peçeteliği gerçek amacıyla kullanabilmek için Sedat'ın sıkılıp oynamayı bırakmasını bekliyorum sabırla :)) Pek tabii kelebekli olan sarkaçı da kapı süsü olarak kullanamıyorum Zeyneb ne zaman kapıda görse ''beniiiim'' deyip oradan alıyor ve hiçbir oyuncağıyla uzun süre oynamayan minik cadı kızım  iki dakika sonra bir köşeye fırlatıyor. Tekrar kapııya asıyorum ve yine ''beniiim'' diyerek Zeyneb beliriveriyor yanımda...
************************************


      Son zamanlarda çok moda olan ve benim de favorim olan İkea'nın dantelli saksılarını bilmeyen yoktur sanırım. Tabi onlar metalden yapılmış. Bunlar İkea'nın  saksılarının plastikten kopyaları. Tabii ben saksı olarak değil patates, soğan ve sarımsak kabı olarak mutfakta kullanıyorum. Bu şirin kaplardan birkaç tane daha alıp Çorap sepeti, hobi kutusu, oyuncak kabı ve oğlumun okul malzemelerini koymak için kullanmayı planlıyorum. Böylece asıl amacının dışında her şey için kullanmış olucam sanırım. Ben bu saksıları tekzen.com'dan aldım ama piyasada da varmış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız ve sorularınız benim için önemli :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...